El. dienynas Tvarkaraščiai Priėmimas
Versija neįgaliesiems
Vykdomi projektai

Klaipėdos „Žemynos“ gimnazijoje šiuo metu vykdomas Erasmus+ KA229 projektas “Roots and Offshoots”

Projekto koordinatorius: `Sredno uchilishte “Kiril I Metodii”, Bulgarija

Projekto partneriai: Klaipėdos ”Žemynos” gimnazija, Istituto Istruzione Superiore Orso Mario Corbino, Italija, Bayrakli Nuri Atik Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Turkija
Projekto trukmė: 30 mėnesių  (2018-09-01 – 2021-02-28)
Projekto biudžetas: 18120,00 EUR 
Gautas finansavimas: 14496,00 EUR
Išleista mobilumo vizitams: 10551,00 EUR 
Likutis: 3944,98 EUR  
Pagrindinis šio projekto prioritetas yra socialinę atskirtį patiriančių mokinių įtraukimas į įvairią patyriminę veiklą šalyse partnerėse, taip pat mūsų mokinių akirčio apie pasaulio suvokimą plėtimas , per bendrą veiklą pažįstant kitas kutūras, istoriją, tradicijas.
Iš viso numatyti keturi mobilumo vizitai : Bulgarijoje, Turkijoje, Lietuvoje ir Italijoje.  Trijuose mūsų gimnazija dalyvavgo, o paskutinis vizitas į Italiją yra atidėtas dėl Covid 19.




Projektas NR. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0010 „Matematikos pasiekimų gerinimas pasitelkiant virtualią ugdymo aplinką“
Klaipėdos „Žemynos“ gimnazijoje šiuo metu vykdomas projektas NR. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0010 „Matematikos pasiekimų gerinimas pasitelkiant virtualią ugdymo aplinką“
Projekto koordinatorius: Kretingos rajono Salantų gimnazija
Projekto partneriai: Klaipėdos „Žemynos” gimnazija, Klaipėdos „Vėtrungės“ gimnazija, Klaipėdos Hermano Zudermano gimnazija.
Projekto tikslas: Sukurti modernią (efektyvią) ugdymo aplinką siekiant kokybiškai įtraukti vaikus į nuotolinį ugdymą.
Projekto uždavinys: Modernios ugdymo aplinkos sukūrimas, atnaujinant mokymo turinį ir priemones.
Projekto trukmė: 12 mėnesių (2021-01-01 – 2021-12-30)
Bendras projekto biudžetas: 85140,44 EUR 
Projekto biudžetas vienai gimnazijai: 21285,11 EUR
Įranga: 15631,00 EUR
Netiesioginės išlaidos: 3694,11 EUR
Darbo užmokestis: 1960,00 EUR
Nuosavas įnašas: 425,70 EUR

Gautas finansavimas: 11397 EUR
2021.07.09 gauti du 75‘ ir vienas 65‘ colių įstrižainės išmanieji ekranai.
Matematikos ugdymo rezultatai palyginus žemi visoje Lietuvoje. Todėl būtina ieškoti to priežasčių ir būdų matematikos pasiekimams gerinti. Geros mokyklos koncepcijoje akcentuota , kad šiandienos mokykloje mokymasis turėtų būti personalizuotas, interaktyvus, kontekstualus, įvairus (įvairiems poreikiams užtikrinti). Viena iš prastų ugdymo rezultatų priežasčių yra galimybių neturėjimas užtikrinti nuotolinį mokymą (specialiųjų poreikių , ligos ir pan. atvejais). Tyrimai rodo, kad įvairių poreikių ir mokymosi stilių mokinius labiausiai motyvuoja, įtraukia informacines technologijos. Be to, šiandien mokykloje mokosi Z kartos vaikai, kuriems vien tik tradicinis mokymas nebetinka, jiems pasaulio suvokimui būtinos informacines technologijos. Išmaniosios ugdymo priemones padėtų šiems vaikams pasiekti aukštesnių mokymosi rezultatų, nes atsirastų motyvacija mokytis matematikos organizuojant mokymą jiems suprantamu būdu. Tokiu būdu kiekvienas mokinys užduotis galėtų atlikti individualiai, pritaikant jas konkrečiai jam. Tokiu būdu butų paprasčiau stebėti jo individualią pažangą, padėtį siekti aukštesnių rezultatų. Projekto pagrindine veikla - ugdymo programos atnaujinimas /diegimas, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas ir įrangos įsigijimas. Projekto tiksline grupe - projekto vykdytojo ir projekto partnerių ištaigų darbuotojai .

PLAKATAS




https://www.esinvesticijos.lt/lt/
_______________________________________________________________________________________________________________


Lietuvos Jūrų muziejaus projektas KLAIPĖDA – EUROPOS JAUNIMO SOSTINĖ 2021„ Solidarumo platformoje“

Kovo 9 d. dalyvavome Lietuvos jūrų muziejaus rengiamame ekoforume – „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021" ir atstovavome Klaipėdos „Žemynos“ gimnazijai. Paruošėme ir pristatėme filmuką tema „Pro vamzdžio skylę. Išdrįstum ten įkišti ranką? Apie nuotekas į jūrą". Prie šio projekto prisidėjo mokyklos tarybos nariai, kurie pasiskirstė darbus ir kartu rinko informaciją. Šio projekto metu mokiniai ieškojo informacijos apie Baltijos jūrą bei jos taršą. Prieš pradėdami šį darbą, nemanėme, kad situacija yra tokia bloga. Sužinojome daug naujos informacijos, į kurią didžioji dalis žmonių nekreipia dėmesio arba visiškai ja nesidomi. Projektas privertė atkreipti dėmesį į rimtas problemas, kurios vyksta mums nepastebint. Aptarėme ir pristatėme Baltijos jūros taršos mastą ir numatėme priemones, kaip jį reikėtų sumažinti. Mokiniai turėjo galimybę ne tik pristatyti savo įžvalgas, bet ir išklausyti kitų žmonių pastebėjimus apie jūros ekologiją. Renginyje dalyvavo ir Lietuvos jūros muziejaus specialistai bei mokslininkai iš Klaipėdos universiteto.

Psichologė
Greta Platakytė
ir Mokinių taryba
________________________________________________________________________________________________________________


 
2020 – 2021 m. Dreams&Teams projekto pirmasis susitikimas vyko šių metų sausio 6 d. Klaipėdos „Žemynos“ gimnazijoje. Jame turėjo galimybę dalyvauti I b klasės mokiniai. Šio susitikimo – užsiėmimo tikslas buvo ugdyti kūną, protą ir valią atliekant fizinius pratimus. Mokiniai buvo aktyvūs, puikiai reflektavo ir prisidėjo prie komandos ugdymo darnos. Susitikimą pradėjome nedidele mankšta, kuri išjudino kūną, vėliau, naudodamiesi internetinio mokymosi žaidimu ,,Kahoot”, lavinome protą atsakinėdami į klausimus, susijusius su sportine veikla, bei vykdėme įvairias fizines užduotis, kurios pareikalavo valios, proto ir tikslios koordinacijos. Be to, mūsų gimnazijos mokiniai susipažino su viso projekto tikslais ir vykdomomis programomis.
Psichologė
Greta Platakytė
ir Mokinių taryba
______________________________________________________________________________________________________

 
Sausio 13 d. mūsų gimnazijos mokiniai Aivaras J. ir Martyna B. kartu su Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijos mokiniais Kristina B. ir  Dmitrij G. vedė užsiėmimą Dreams&Teams ,,Santarvės“ progimnazijoje. Užsiėmimo tema buvo „Kūno, valios ir proto darna“. Užsiėmimo metu buvo atliekama mankšta, papasakojama, kas yra Dreams&Teams ir kokia veikla užsiima šio projekto dalyviai. Per šį užsiėmimą mokiniai ne tik sportavo, bet ir sužinojo naudingos informacijos apie sportą bei nuotaikingai praleido laiką. Dreams&Teams tai nuo 2017 m. sėkmingai veikiantis projektas, kuris per sportines veiklas ugdo mokinių lyderystę, organizacinius gebėjimus, bendradarbiavimo, darbo komandoje įgūdžius bei suteikia žinių ir gebėjimų pedagogams, ugdantiems mokinių lyderystę ir skatinantiems Klaipėdos regiono mokyklų bendradarbiavimą.
Psichologė
Greta Platakytė
ir Mokinių taryba
__________________________________________________________________________________________________




Klaipėdos „Žemynos“ gimnazija šiais mokslo metais su „Santarvės“ progimnazija dalyvavo projekte „Dreams&Teams – svajonių komanda“. Šį projektą organizuoja Lietuvos olimpinis komitetas. Projektas startavo 2020 m. spalio 1 d. Mokiniai noriai registravosi, pildė paraiškas. Norint dalyvauti projekte komandą sudaryti turėjo viena rusakalbė mokykla ir lietuvių mokykla. Projekto partnere tapo „Santarvės“ progimnazija. Dėl tuo metu jau vykdytų pandemijos ribojimų paraišką pildėme ir teikėme siūlymus bendradarbiaudami nuotoliniu būdu, nors projekto vykdymą tiek mes, tiek organizatoriai planavome gyvai. Mokyklos tarpusavyje bendravo virtualiai ir derindami veiklas telefonu. Pradžioje projekto buvo planuojama įtraukti daugiau mokinių, apie 250, tačiau projektas vyko nuotoliniu būdu, todėl  kilo sunkumų, tačiau pavyko su viskuo susitvarkyti ir į veiklas įtraukti beveik 100 mokinių iš dviejų mokyklų. Turėjome galimybę šiek tiek papildyti mokyklos kūno kultūros inventorių, kurį atsiradus galimybei planuojame panaudoti projekto veiklų tęstinumui net ir jam pasibaigus. Projekto metu susipažinome su naujais mokiniais ir bendradarbiavome su kita mokykla, taip plėtėme savo ratą ir darbo komandoje įgūdžius. Projekto dėka turime daugiau patirties tokioje veikloje.
Psichologė
Greta Platakytė
ir Mokinių taryba
_____________________________________________________________________________________________________
Dideli maži ekranai

Klaipėdos „Žemynos“ gimnazija dalyvauja Britų tarybos ir Meno avilio projekte ,„Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas Lietuvos mokyklose“.

 

Projekto nuoroda: https://www.didelimaziekranai.lt/
__________________________________________________________________________________________________________

Klaipėdos „Žemynos“ gimnazija dalyvauja projekte „Technologijų, menų ir gamtos mokslų infrastruktūra"



Atnaujinta: 2021-08-02 15:14:13

Tvarkaraščiai
Pamokų laikas
  1. 8.00–8.45
  2. 8.55–9.40
  3. 9.50–10.35
  4. 11.00–11.45
  5. 12.10–12.55
  6. 13.05–13.50
  7. 14.00–14.45
  8. 14.55–15.40
  9. 15.50–16.35

Projektai, kuriuose dalyvaujame

Klaipėdos „Žemynos“ gimnazija dalyvauja ERASMUS+ projekte
Nr. 2018-1-BG01-229-047840_2
„ROOTS AND OFFSHOOTS“

Projektas NR. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0010 „Matematikos pasiekimų gerinimas pasitelkiant virtualią ugdymo aplinką“

”Klaipėda- Europos jaunimo sostinė 2021” Lietuvos Jūrų muziejaus solidarumo platforma

Klaipėdos „Žemynos“ gimnazija dalyvauja projekte „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“

Priėmimas į gimnaziją

Artimiausi renginiai

Rodyti visus

Buvę mokiniai apie gimnaziją
...
Aš ilgą laiką maniau, kad ryšys su žmogumi yra trumpalaikis, netikras. Buvau įsitikinusi, kad visi esame tik pakeleiviai vienas kito gyvenime ir žmogus iš tikrųjų yra pasmerktas amžinai vienatvei. Tikėjau, jog svarbiausia yra pasiekimai, mokslas, darbas. Tačiau, mokydamasi šioje mokykl...

Živilė Balčiūnaitė
2019 m.m

...
Jau pirmieji metai Žemynos gimnazijoje man įrodė, jog naujų žinių geidžiantys mokiniai šioje gimnazijoje nelieka nepastebėti. Čia įgytas išsilavinimas tapo fundamentaliu pagrindu studijoms viename iš elitinių Vokietijos universitetų bei atvėrė duris tolimesnei karjerai Šveicarijoje...

Andrius Cibas
2010 m. laida

Rodyti visus
Nuotraukų galerija

Neįgaliųjų režimas įjungtas