I e klasės mokiniai lapkričio 22 d. lankėsi Laikrodžių muziejuje. Vizito metu
gimnazistai keliavo laiko labirintais virtualiame ture po Laikrodžių muziejų. Vedami žaismingo
pasakojimo, sužinojo, kaip saulė, vanduo, net ugnis gelbsti matuojant laiką, kokie laiko
skaičiavimo įrengimai nuo seniausių laikų lydi žmogų jo gyvenimo kelionėje. Paprastus,
primityvius prietaisus ekspozicijose keičia sudėtingesni mechanizmai – XIII a. pabaigoje atsiradę
mechaniniai laikrodžiai. Tai buvo tikra laiko skaičiavimo prietaisų revoliucija!
pasakojimo, sužinojo, kaip saulė, vanduo, net ugnis gelbsti matuojant laiką, kokie laiko
skaičiavimo įrengimai nuo seniausių laikų lydi žmogų jo gyvenimo kelionėje. Paprastus,
primityvius prietaisus ekspozicijose keičia sudėtingesni mechanizmai – XIII a. pabaigoje atsiradę
mechaniniai laikrodžiai. Tai buvo tikra laiko skaičiavimo prietaisų revoliucija!
Karjeros pristatymo metu mokiniai buvo supažindinami su muziejininko profesija.
Kokios savybėmis jis turi pasižymėti? Kokius mokslus turi studijuoti? Kokias mokslo įstaigas
pasirinkti, kad galėtų dirbti muziejuose. Edukacijos metu mokiniai buvo suskirstyti į grupes, buvo
pateikiamos užduotys: kokiomis savybėmis turi pasižymėti muziejininkas? Kaip turi būti kuriamos
edukacijos, kad muziejus būtų informatyvus ir įdomus? Ką jie naujo sužinojo pristatymo metu?
Mokiniai dirbo grupėmis. Edukacija buvo pratęsta lauko menėje.
Kokios savybėmis jis turi pasižymėti? Kokius mokslus turi studijuoti? Kokias mokslo įstaigas
pasirinkti, kad galėtų dirbti muziejuose. Edukacijos metu mokiniai buvo suskirstyti į grupes, buvo
pateikiamos užduotys: kokiomis savybėmis turi pasižymėti muziejininkas? Kaip turi būti kuriamos
edukacijos, kad muziejus būtų informatyvus ir įdomus? Ką jie naujo sužinojo pristatymo metu?
Mokiniai dirbo grupėmis. Edukacija buvo pratęsta lauko menėje.
Tokie užsiėmimai – tai puikus žinių šaltinis , esantis įdomioje, netradicinėje
aplinkoje, tai suteikia moksleiviui naujų įspūdžių, padeda pagilinti žinias, pratina daugiau būti
muziejaus erdvėje ir vertinti muziejų kaip istorijos ir mokslo šaltinį.
aplinkoje, tai suteikia moksleiviui naujų įspūdžių, padeda pagilinti žinias, pratina daugiau būti
muziejaus erdvėje ir vertinti muziejų kaip istorijos ir mokslo šaltinį.
Ankstesnės naujienos