Kovo 12–15 dienomis mūsų gimnazijoje vyko STEAM ugdymo dienos, kurių metu gimnazijos pedagogai į savo dalyko pamokas integravo STEAM mokomuosius dalykus. Šią dieną gimnazijoje svečiavosi BRICKS4KIDZ akademija, kuri visoms septynioms pirmokų klasėms vedė praktinius edukacinius užsiėmimus „Ateities inžinierius: praktinė edukacija su Lego“. Šių užsėmimų metu mokiniai klausėsi teorinės dalies ir patys turėjo galimybę grupėse pagal schemas ir brėžinius konstruoti įrenginius, išbandyti jų veikimą.
I b klasės mokiniai vyko į gimnazijos partnerių „Klaipėdos baldai“ praktinį užsiėmimą. Iš brėžinių ir instrukcijų turėjo surinkti spintelę su stalčiais ir įvertinti jso funkcijas. Po praktinės dalies mokiniai keliavo į ekskursiją, buvo susipažindinti su ateities inžinerija, įmonės darbo specifika, veiklos procesais bei skirtingomis profesijomis.
II gimnazijos klasių mokiniai mobiliame planetariume , pripučiamame kupole, 360 laipsnių vaizdu žiūrėjo filmą „Mes esame saugotojai“ – tai išskirtinė edukacinė kelionė, kurioje gausu ne tik įdomios mokomosios informacijos, bet ir teisingų vertybinių nuostatų, nes ji skatina moksleivius rūpintis aplinkosauga, tapti Žemės prižiūrėtojais, įgalina juos daryti teigiamus pokyčius savo gyvenime ir bendruomenėse. Mokiniai gavo neįtikėtiną patirtį, taip pat sužinojo, kad viskas mūsų pasaulyje - nuo mažiausių mikroorganizmų iki didingų jūrų būtybių – yra tarpusavyje susiję ir atlieka lemiamą vaidmenį palaikant trapią gamtos pusiausvyrą.
Klaipėdos universiteto (KU) STEAM tyrimų laboratorijos kėdes matavosi apie 80 II gimnazijos klasių mokinių. STEAM 4 laboratorijose mokiniai, išklausę teorinę dalį, kartu su dėstytojais atliko praktinius tyrimus. Jų metu mokiniai papildė ne tik savo žinių bagažą, bet ir sužinojo ir išmoko daug praktiškų dalykų. (Biologijos – chemijos laboratorijoje – „Dermatografika: kapiliarų linijų paveldėjimas“. Jūrinėje laboratorijoje – „Vandens tarša“. IT ir robotikos laboratorijoje - „Robotų kovos“. )
III a, III c, III d klasės mokiniai dalyvavo praktinėje edukacijoje „Užfiksuota šviesa- chemija ir fotografija“. Išklausė teorinę medžiagą apie fotografiją ir šiuolaikines skaitmenines technologijas . Praktinėje užsiėmimo dalyje moksleiviai, naudodamiesi senosios fotografijos metodu– cianotipiją, gaminosi asmeninį atviruką. Išsiaiškino ir vaizdo atsiradimo bei fiksavimo cheminį mechanizmą. Susipažinę su technologija moksleiviai žingsnis po žingsnio kūrė savo kūrinį. Tarpdisciplininė edukacija padėjo moksleiviams atsikratyti klaidingo požiūrio, kad gamtos ir tikslieji mokslai su menais neturi nieko bendro, o eksperimentavimas būdingas visoms mokslo, meno ir gyvenimo sritims. Ši edukacija atskleidė mokslo ir meno sintezės galimybes.
III b ir III e klasės gimnazistai praktiškai išbandė „Vėjo elektrinių konstravimo dirbtuves “, kurias vedė Erika Skinderytė, Ignitis renewables Plėtros departamento projektų vadovė. Vėjo jėgainė – energijos rūšies keitimo įtaisas, generatorius, verčiantis kinetinę vėjo energiją į elektros energiją. Gimnazistams komandose reikėjo sugalvoti vėjo jėgainės modelį, iš specialių detalių sukonstruoti vėjo elektrinę, remiantis kompiuterine programa ir ventiliatoriumi sugeneruoti kuo daugiau vėjo energijos. Daugiausiai energijos sugeneravusi komanda buvo apdovanota prizais.
IV klasių mokiniai turėjo galimybę žiūrėti unikalia 360 laipsnių kamera nufilmuoto režisieriaus Donato Ulvydo filmą „Aš – Lietuva“. Filmo kūrėjai žiūrovus, užsidėjusius virtualios realybės akinius, kvietė aplankyti Lietuvos senąsias girias, miškus ir kopas, sklęsti virš Baltijos jūros ir Lietuvos ežerų, upių ir upelių. Išskirtinį įspūdį paliko skrydžiai virš didmiesčių, vienuolynų stogų, kurie yra taip arti, kad, rodos, beveik gali paliesti pirštais. Mokiniai ir mokytojai labai susidomėję žiūrėjo filmą, palikusį neišdildomus įspūdžius.
Vilniaus universiteto dėstytojai su II , III, IV gimnazijos klasių mokiniais iškeitė matematikos pamokas į paskaitas : „Biologinis neuronas ir perceptronas: smegenų modelis, padedantis tirti natūralųjį intelektą “, „Geometrija: teorija ir taikymas“, „Parametrinės kreivės ir parametriniai paviršiai“.